Ofte stilte spørsmål

Hvordan å unngå falsk krystall/stein? 

Noen krystaller er vanskelige å sjekke om det er falskt eller ekte, med mindre man sender det til et laboratorium for å gjøre en fysisk test.

  1. Vi sjekker kvaliteten så detaljert som mulig, i alle fall dem som er  mulige f eks. Shungitt, som vi kan sjekke med multimeter, vekt og farge.
  2. Noen krystaller bruker vi UV lys for å sjekke om det er tilsatt plastikk osv…
  3. Vi importerer fra politilie firma som har solgt i mange år.

Hvorfor er noen krystall priser lavere enn våres konkurrenter?

Det er forskjellige fabrikker som kan gå ut over prisen vår:

  1. Vi har store tillitsfulle leverandørers nettverk rundt over hele verden, så vi er ikke avhengige av kun en leverandør (for å unngå prisen å stige).
  2. Vi tjener mindre enn det konkurrentene våre gjør.
  3. Vi tilbringer ekstra tid og innsats for å forhandle den beste prisen med leverandøren vår, så mest mulig av våre kunder kan ha råd til produktene våre.

Hvorfor er det trygt å handle hos vår online butikk?

Vi samarbeider med Klarna og Vipps som ikke vil støtte noen som helst upålitelige butikker. Vi har også en fysisk showroom/lager i Peder Saxes gate 18, 4019 Stavanger, man kan bytte eller retur varer direkte til showroom eller sende til retur adressen som sto i pakken etter avtale.

Hva type betalingsmetode har du?

Du kan gjerne betale via Klarna og Vipps. Hvis du vil betale gjennom vipps som inneholder nummer eller bank så vennligst ta kontakt med oss: kunderservice@dazzling.no

Har du noe fysisk butikk?

Vi har en showroom/lager i Hillevågsveien 99, 4016 Stavanger, vennligst kontakt oss for å avtale tid og dato for besøk eller henting av varer 😊

Hvordan sender du min bestilling?

Vi samarbeider med Posten/ Postnord, så deretter alle pakker kommer med sporingsnummer og forsikring, så våre kunder kan handle trygt og avslappet.

De kan også hente bestillingen din i showroom/lager, adressen er Hillevågdveien 99, 4016 Stavanger. Vennligst kontakt oss for å avtale tid og dato for besøk eller henting av varer 😊

Hvordan kan jeg kombinere bestillingene mine og spare frakt ?

Hvis du ønsker å spare litt på fraktkostnadene eller samle flere bestillinger før du sender dem, kan du gjøre følgende: Når du skal sjekke ut, velger du 

"IKKE send bestilling min ennå: Ønsker å samle FLERE bestillinger,gi beskjed når jeg vil sende ordrer mine.Frakt beregnet MANUELL"

Porto vil bli beregnet manuelt når de ønsker å sende alle bestillingene dine. De kan gi oss beskjed enten via e-post: kunderservice@dazzling.no eller via CHAT her.

ELLER velg

"IKKE send bestilling min ennå: Ønsker å samle FLERE bestillinger,vil bli sendt AUTOMATISK når total ordre beløpet er over 1799kr"

Hvordan betaler jeg for frakten for mine samlede bestillinger?

Når vi mottar bekreftelse om å sende bestillingene fra våre kunder vil vi beregne fraktkostnader og sende betalingsinformasjon til kundene våre. Dette gjelder ikke uavhengige bestillinger som allerede har betalt frakt eller har nådd fri frakt.

Hva med gratis frakt?

Hvis din bestilling overstiger totalbeløpet på 1799 kr, vil du få gratis frakt.

De kan også hente bestillingen din i showroom/lager (gratis frakt), adressen er Hillevågsveien 99, 4016 Stavanger. Vennligst kontakt oss for å avtale tid og dato for besøk eller henting av varer 😊

Hvor mye koster frakten (for kombinerte bestillinger som er under 1799kr)?

Det avhenger av vekten og størrelsen på bestillingen. For Norgespakke gjelder følgende: Hvis totalvekten er under 5 kg og mål ikke overstiger 35 x 25 x 12 cm vil fraktkostnadene være omtrent 70-75 kr. Pakker som veier mellom 5-10 kg eller overstige 35 x 25 x 12 cm,  vil det koste 129 kr. Frakten basert på prislisten fra Posten: https://sending.posten.no/bestill.

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Når vi har sendt bestillingen din, får du sendt et sporingsnummer på e-post, forutsatt at du har valgt Norgespakke. Du kan da spore pakken din på www.posten.no eller www.postnord.no

Hva er leveringstiden?

Når vi har mottatt bestillingen din, tar det mellom 1-3 virkedager før vi sender den til postkontoret. Deretter er det Posten som leverer til kunden, og vi kan ikke garantere nyaktig leveringstid. Som regel blir alt post levert innen 7-15 dager, men i noen tilfeller kan det ta lengre tid på grunn av feil fra Postens side. Vennligst kontakt oss hvis du ikke mottatt pakken innen 15 dager.